مشاور مالیاتی

مشاوره مالیاتی

جهت اخذ مشاوره می توانید فرم زیر را پر کنید

فرم مشاوره تلفنی

با شرح وظایف مشاور مالیاتی بیشتر آشنا شویم و بهترین وکیل مالیاتی چه کسی است؟

    • یک مشاور مالی و امور مالیاتی وظیفه دارد که در تنظیم گزارش‌های مختلف مالی و مالیاتی به کارکنان شرکت کمک کند. به عنوان مثال، نظارت کند که اینگونه گزارش‌ها از منظر قانونی و اداری مشکل خاصی نداشته باشند.
    • معمولا بسیاری از شرکت‌ها در طول حیات خود درگیر پرونده‌ای مالیاتی می‌شوند. مشاور مالیاتی باید از این توانایی برخوردار باشد که بتواند پرونده‌های مالیاتی را حل و فصل کند. پرونده‌هایی که هر کدام از آنها ممکن است میلیون‌ها تومان به شرکت ضرر مالی برساند.
    • بتواند از ضرر و زیان کسب‌وکار در خصوص مالیات جلوگیری کند. برخی از شرکت‌ها به علت عدم اطلاع از قوانین مالیاتی متحمل جریمه‌های سنگین می‌شود. مشاور مالی و مالیاتی باید از وقوع چنین جریمه‌هایی جلوگیری کند.
    • با قوانین و مقررات مالیاتی و همچنین تغییرات آنها به خوبی آگاهی داشته باشد و این اطلاعات را در اختیار مدیران قرار بدهد. از آنجا که سرعت تغییرات قوانین مالیاتی زیاد است، یک وکیل مالیاتی باید از جدیدترین تغییرات آگاهی داشته باشد.
    • چنانچه اظهارنامه مالیاتی شرکت مورد تایید سازمان امور مالیاتی قرار نگرفت و مالیات بیشتری وضع شد، مشاور مالیاتی باید بتواند در فرایند دادرسی مالیاتی به شرکت کمک کند.
    • نوشتن اظهارنامه مالیاتی از جمله وظایف مهم وکیل مالیاتی به شمار می‌رود. از آنجا که این موضوع از اهمیت زیادی برای شرکت‌ها برخوردار است، مشاورمالیاتی باید بتواند در چنین فرایندی به شرکت کمک کند. به نحوی که اظهارنامه مورد تایید قرار گیرد.
    • کمک به تصمیم‌گیری صحیح مدیران و جلوگیری از جرائم مالیاتی دو وظیفه اصلی یک مشاور امور مالیاتی به شمار می‌روند و بسیاری از ظایف دیگر او برای رسیدن به این دوهدف است. فردی که بتواند این دو هدف برای برای تحقق ببخشید بهترین وکیل مالیاتی برای شما است!

جهت اخذ مشاوره می توانید فرم زیر را پر کنید

فرم مشاوره تلفنی

     یا شماره کارشناسان ما در تماس باشید : ☎️ ۰۹۹۰۹۷۲۱۶۷۵